Каталог товарів
Усі категорії Пошук
    Пошук
    Бажання0
    Ваш список бажань порожній Створіть список бажань та додавайте до нього товари, що Вам сподобалися або ті, які плануєте придбати.
    Порівняти0
    Немає товарів для порівняння Порівняння характеристик товарів робить підбір необхідної Вам моделі більш ефективним і зручним.
    Кошик
    Ваш кошик порожній Додавайте товари та здійснюйте покупки швидко та якісно

    ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

     

    Тут Ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання наших покупців.

     

    1. Як замовити товар?
     

    Для того щоб наш клієнт отримав саме те, що йому необхідно, ми пропонуємо кілька варіантів вибору потрібного товару і оформлення замовлення.

    1. Консультація нашого менеджера - ми уважно вислухаємо Вас, всі Ваші вимоги та побажання до товару і допоможемо вибрати оптимальний варіант.
    2. Вибір товару самостійно. Удосконаливши функціонал сайту, ми подбали про те, щоб клієнт міг легко і швидко знайти товар, який його цікавить. Тепер ви можете:
    • скористатися фільтрами, відсортувавши непотрібні товари шляхом зазначення більш точних технічних параметрів;
    • порівняти характеристики товарів, що значно заощадить час і допоможе Вам визначитися з потрібною моделлю;
    • ввести запит в пошуковий рядок і відразу ж отримати перелік оптимальних товарів, уникнувши довгих блукань по сайту.

    Після того як Ви визначилися з вибором необхідної техніки Вам потрібно зробити замовлення, щоб ми якомога швидше змогли його обробити і виконати. Для цього Вам доступні кілька способів оформлення замовлення:

    • Через кошик - спочатку відправляємо товар у кошик, натиснувши кнопку «Купити», потім переходимо до кошика і заповнюємо анкету і натискаємо кнопку «Замовити». Для узгодження умов і термінів відправки покупки з Вами найближчим часом зв'яжеться наш менеджер;
    • За телефонами, вказаними в розділі «Контакти» - цей спосіб дозволить одночасно оформити замовлення і погодити всі подробиці, щодо відправки, оплати і термінів поставки обраного товару;
    • Через форму зворотного зв'язку - заповніть форму, вказавши всі необхідні дані, які дозволять нам зв'язатися з Вами для уточнення всіх деталей і підтвердження оформлення замовлення;
    • Замовивши зворотний дзвінок - вкажіть свій контактний номер телефону, і наш менеджер зв'яжеться з Вами в найбільш зручний для Вас час і допоможе вирішити Ваше питання;
    • Оформивши «Замовлення в один клік» - це значно економить час на заповненні анкет, а наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом для підтвердження замовлення та узгодження всіх деталей;
    • Написавши нам на E-mail - при цьому потрібно вказати свою контактну інформацію для забезпечення швидшого виконання замовлення.

    Бажаємо Вам приємних покупок!

     

    2. Як здійснюється доставка товару? Який орієтовний термін доставки?
     

    Ми дбаємо про те, щоб Ви отримали свою покупку в найбільш короткі терміни. Для цього передбачено кілька способів доставки.

    1. Самовивіз зі складу або з нашого роздрібного магазину при покупці безпосередньо в магазині.
    Нагадуємо, що потрібно завчасно узгодити з менеджером наявність товару на складі або в магазині.

    2. Доставка кур'єром за вказаною адресою до дверей. Вкажіть менеджеру бажаний час доставки. Перед отриманням товару переконливо просимо перевірити його на наявність зовнішніх пошкоджень.

    3. Доставка покупки до пункту видачі кур'єрської служби. Транспортні компанії, яким ми довіряємо: Нова Пошта, Ін-Тайм, Делівері, Міст Експрес. При отриманні посилки Вам необхідно уважно оглянути товар на цілісність і комплектність.

    Доставка всіх замовлених товарів проводиться за рахунок клієнта. Виняток становлять товари, відмічені ярликом «Безкоштовна доставка».

    Терміни доставки залежать від віддаленості Вашого населеного пункту і наявності товару на складі. В середньому доставка товару становить 1-3 дні. 

    Ознайомитися з умовами, терміном та вартістю доставки можна в розділі  «Доставка та оплата».

     

    3. Якими способами можна оплатити замовлення?
     

    Оплатити обраний товар Ви можете будь-яким зручним для Вас способом.

    Готівковий розрахунок:

    • на касі при покупці в роздрібних магазинах;
    • при самовивозі товару;
    • в момент доставки замовлення кур'єром додому;
    • при отриманні в пункті видачі транспортної служби.

    Безготівковий розрахунок - оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з розрахункового рахунку покупця на рахунок фірми ТОВ «ТЕПЛОФОРМАТ» або шляхом оплати виставленого рахунку готівкою.

    Оплата банківською картою Visa / MasterCard здійснюється через платіжну систему банку. Вам надається можливість розрахуватися банківською карткою:

    • на касі в роздрібних магазинах;
    • на сайті.

    Кредитування доступне для всього асортименту товарів. Для оформлення кредиту знадобиться мінімальний пакет документів, і Ви самі вибираєте найбільш вигідні для Вас умови кредитування. Наші банки-партнери: ПриватБанк, ОТР Банк, Альфа-Банк, УкрСиббанк. Детальніше про умови кредитування

    Розгорнута інформація про способи оплати в розділі «Доставка та оплата» або проконсультуйтеся у менеджерів за телефонами.

     

    4. Які документи потрібні для покупки товару в кредит?
     

    Щоб оформити кредит / розстрочку, потрібно паспорт та ІПН. В окремих випадках співробітники банку можуть попросити довідку про доходи.

     

    5. Які умови повернення / обміну товару НАЛЕЖНОЇ якості?
     

    Повернення і обмін товару належної якості виконується протягом 14 днів з дня продажу за рахунок покупця (якщо обладнання не використовувалося, збережено його товарний вид і цілісність упаковки, товарний чек).

     

    6. Які умови повернення / обміну товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості?
     

    Якщо в ході експлуатації Ви виявили будь-які дефекти обладнання, Вам слід звернутися до авторизованого виробником сервісного центру для усунення несправності.

     

    7. Де знаходяться сервісні центри?
     

    Авторизовані сервісні центри є практично у всіх обласних центрах і великих містах України. Ви можете уточнити контактні дані та адресу сервісного центру, який Вас цікавить, у нашого менеджера.

     

    8. Як отримати знижку? Чи діють бонусні програми?
     

    Інтернет-магазин «Теплоформат» пропонує систему лояльності та гнучку цінову політику для постійних і оптових клієнтів. При замовленні товарів в нашій компанії Ви отримуєте знижку від 3 до 20% на покупку аксесуарів і комплектуючих. Пропонуємо вигідні умови співпраці для монтажників (уточнювати у менеджера).

     

    9. Чи здійснюєте Ви монтаж обладнання?
     

    Робота нашої компанії спрямована на те, щоб наші клієнти були завжди задоволені. Тому ми проводимо відповідальну роботу, починаючи від вибору товару і закінчуючи підтримкою під час експлуатації техніки.

    Звертаючись до нас, Ви можете бути впевнені, що на кожному етапі співпраці Вас консультуватимуть фахівці. Ми допоможемо вам вирішити будь-яку проблему:

    • підібрати необхідне обладнання, враховуючи Ваші побажання, вимоги і потреби;
    • заощадити на техніці, без втрат на якості товару, адже ми працюємо безпосередньо тільки з перевіреними брендами;
    • здійснити оплату зручним для Вас способом;
    • доставити товар в найкоротші терміни найбільш зручним способом;
    • встановити і запустити обладнання - роботи «під ключ». Нашим клієнтам при необхідності надаються послуги з монтажу опалювального і кліматичного обладнання, а також обладнання для водопостачання у м.Київ та м. Черкаси. Для клієнтів з інших регіонів України - надаються контакти монтажних організацій-партнерів, що мають ліцензію на надання даних видів послуг. Можливість і термін виконання пусконалагоджувальних робіт можна дізнатися у менеджерів за телефонами.

    Детальніше про монтаж та сервісне обслуговування обладнання.

     

    10. Чи виконується індивідуальний підбір обладнання Вашими спеціалістами?
     

    Інтереси наших клієнтів для нас стоять на першому місці. І тому ми забезпечуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта, що дозволяє підібрати техніку з оптимальним набором функцій, враховуючи всі потреби і вимоги клієнта.

    Перед покупкою кожен клієнт визначає свої пріоритети: для когось головну роль грає вартість обладнання, для когось на першому плані стоїть наявність конкретних функцій і технічних характеристик, а комусь важлива легкість в експлуатації. Ми готові вислухати кожного і допомогти в підборі необхідної техніки, враховуючи всі пріоритети, побажання і вимоги.

    Правильно підібране обладнання - це запорука його довгої та безперебійної роботи. Звернувшись до нас, Ви можете бути впевнені в тому, що Ваша покупка в нашому магазині - це вдала покупка, яка буде приносити Вам тільки комфорт і затишок. У цьому вже встигли переконатися тисячі задоволених клієнтів.

    Співпрацюючи з нами, Ви отримуєте високоякісний товар за оптимальною ціною.

     

    Якщо Ви не знайшли відповіді на Ваше запитання, зверніться, будь ласка, до наших менеджерів за телефонами, вказаними в розділі "Контакти" і вони з радістю Вам допоможуть.

    Контакт-центр та підтримка
    З’явились запитання, чи потрібна допомога консультанта?
    (098) 859-88-80 viber phone (093) 149-88-80 (099) 559-88-80
    Зателефонуйте мені
    Напишіть нам
    Запитати консультанта
    Допомога консультанта | teploformat.ua
    — Я тут, та можу відповісти на всі Ваші запитання прямо зараз!
    Вгору